pysselfarmor

Alla inlägg under april 2010

Av Gun - 1 april 2010 22:46

Ofta ser man här i norr påskfjädrar i buskar och ris häromkring.

Det är så vackert med det färggranna mot snön. Nere vid vägen har jag ställt en liten påskruska. Vid huset finns en buske dekorerad.

  

På gården finns ett lärkträd. Dess kottar är så vackra så jag fick lust att göra en dörrkrans.

    

Av Gun - 1 april 2010 22:37

Häromdagen köpte vi en spark. Det var som ett IKEA-pussel men inte så många delar så inget kunde faktiskt gå på tok. Jag menar, vem skulle vända medarna fel?

     
Pysselfarfar tog sig an projektet med entusiasm. Det visade sig att han hade "sparkat mycket" hos sin farmor/farfar på de småländska höjderna. Ja där ser man jag får alltid veta något nytt varje dag.
     
Och så var det dax för provtur eller rättare sagt besiktning att allt stod rätt till med sparken. Den turen gjorde montören.

    

Och så blev det min tur.
  

Vi tog oss sedan en tur till Baksjöbäcken och lyssnade på dess porlande.
Ljuvligt skönt med tystnad förutom porlandet...det mådde själen gott av.

  

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards