pysselfarmor

Alla inlägg under april 2010

Av Gun - 3 april 2010 15:45

  

Nu har jag skottat fram grillplatsen!? Den är byggd av stenar från naturen, men det kan man ju inte se här för 17!

I varje fall så älskar jag att elda brasa ute och känna rökdoften. Det har väl med barndomsminnen att göra tror jag. Brasan ute brinner även på sommaren - ännu har inga hus brunnit ner.

Och så var det dags att grilla korven då till slut.

     

Av Gun - 3 april 2010 15:00

  

Försöker bryta broschhysterin-viruset jag fått och skapa något annat.

En ny variant av mudd är född. Håller på med mudd nr 2 redan så i morgon är de nog klara.


Glad Påsk på er alla!

Av Gun - 3 april 2010 10:57

Hmm...om jag fortsätter i den här takten med broderade broscher så kommer jag att översvämmas av dem. Men jag hoppas ju att få sälja alla.

    

Av Gun - 3 april 2010 00:53

Kanske en inspirationskälla? Makalös fantasi hon måste ha. Vackra kreationer en del av dem i varje fall, fascinerande hur hon kan komma på allt detta?!

  


Besök Sandra Backlunds sida


Av Gun - 2 april 2010 18:00

Detta med broschbroderi var skoj!
    

Det blanka i mitten av rosa broschen är en tillklippt bit av en konservburk. Miljövänlig brosch med andra ord!


Jag ska också klura ut något av innerpåsen i "dunkvinet" vi håller på att dricka ur.

Av Gun - 2 april 2010 12:00

Gud vad skojigt det är att brodera dessa broscher.
Snabbt går det också.

  

Av Gun - 2 april 2010 11:44

  
Häromdagen när diset låg som ett lock över gården så började jag brodera broscher.


   

Jag har flera på gång så håll ögonen öppna!   


  

Av Gun - 1 april 2010 22:52

Häromdagen när vi skottat klart från en del av taken

  

så njöt vi och flugorna av solen mot husväggen

    

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards