pysselfarmor

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Utlottning entrébiljett Syfestivalen Stockholm 24-26 oktober

Av Gun - 7 oktober 2014 21:09

Vinnaren är Missen/Marie.

Utlottning av entrébiljett till Syfestivalen.

Alla har samma chans, med eller utan blogg.

1 kommentar = 1 lott.


 Kommentera senast kl 20.00 onsdagen den 15 oktober!


 
 
Helena

Helena

7 oktober 2014 21:35

Jag har aldrig varit där, men just den här gången tänkte jag ta mig dit. Jag känner på mig att jag vinner bara för det.

http://www.broderibloggen.se

 
Ingen bild

Barbro Hassan-Reza

7 oktober 2014 21:50

Hej !
Jag ska åka dit på lördagen och ta dottern med mig. En vunnen inträdesbiljett vore kul. Hoppas allt är bra med dig. Jag saknar dig på brodericaféet. Kram Barbro

 
SytantenSytanten

SytantenSytanten

7 oktober 2014 23:03

Så spännande det ska bli med syfestivalen igen. Bara älskar att gå där och titta. Naturligtvis tar jag chansen att försöka vinna entren ...då blir det mer att handla för "där inne". Kram Sytanten

http://sytanten-bettan.blogspot.com

 
Eva H

Eva H

8 oktober 2014 08:49

Börja inte med den, är mitt råd. Annat jag läst av Baldacci har varit underhållande och spännande nog, som enkel förströelse.
Hälsar
Eva

http://eva-hudin.blogspot.se

 
Ingen bild

Ulla

8 oktober 2014 10:30

Vore toppenkul att vinna. Var på festivalen för flera år sedan sen har det inte blivit av.

 
Anna Maria Hult

Anna Maria Hult

8 oktober 2014 15:17

Tänk om jag skulle vinna. det vore kul, men jag går nog ändå även om jag inte vinner.

http://Knitonnetblogspot.com

 
Madeleine

Madeleine

8 oktober 2014 15:46

Åh vad kul! Den lotten skulle jag jättegärna vilja vinna! /Madeleine

http://ettmolnikalasbyxor.blogspot.se

 
Ingen bild

Rebecka U Wolf

9 oktober 2014 22:24

Åh så kul det vore att ses igen och prata broderi på bästa festivalen som finns !

 
Ingen bild

Annelie Wikström

10 oktober 2014 12:04

Min mamma kommer på besök den helgen och självklart ska vi på syfestivalen helst gratis=)

 
monica svensson

monica svensson

11 oktober 2014 09:57

Skulle så gärna vilja vinna då varje lite krona på mässan är viktig ;9. fri entre= ytterligare 1 meter tyg som jag kan inhandla

http://blogg.loppi.se/mockans

 
Ingen bild

Camilla Bagge

11 oktober 2014 10:01

Jag älskar syfestivalen. Skulle vara roligt att vinna :)

 
Ingen bild

Kristin Log

11 oktober 2014 10:07

Den skulle jag vilja vinn. Har aldrig varit på syfestivalen tidigare,men i år bara måste jag dit. Har tänkt åka flera gånger men alltid har det krockat med andra aktiviteter.
Kristin Log
Insta kristinlog

 
Ingen bild

jane

11 oktober 2014 14:47

Hej
JAg hoppas, som så många andra att få vinna en biljett. Ska du dit själv vore det kul att ses. Vi gick på växtfärgning på wiik tillsammans 2013.
Må gott//

 
Ingen bild

Marie

12 oktober 2014 18:14

Åh vad kul om jag vinner Marie

 
Ingen bild

Missen

12 oktober 2014 18:16

Tack för idag och jag håller tummarna/Marie

 
Ingen bild

Ellinor

12 oktober 2014 22:24

Jag vill gärna vinna! Ser fram emot årets syfestival och få klappa på garn :)

 
Ingen bild

Christina olsson

13 oktober 2014 09:06

Det vore väldigt kul att få vinna

 
Ingen bild

margareta s

13 oktober 2014 10:57

På Syfestivalen Stockholm jag vill gå, önskar ny skapande inspiration få. Inspirationen sinat har, därför nu jag chans till entrébiljett tar!

 
Ingen bild

Elisabeth

13 oktober 2014 11:14

Jag ska till Syfestivalen på fredagen och en gratisbiljett vore perfekt så kan jag handla garn för de pengarna istället :)

 
Ingen bild

monicabergstrom@hotmail.com

13 oktober 2014 13:55

Har tänkt mig Syfestival på lördag, hoppas på tur.

 
Annica Nilsson

Annica Nilsson

13 oktober 2014 14:01

Jag vill vara med. :D

http://anniicanilsson.blogg.se

 
Ingen bild

Paola

14 oktober 2014 07:13

Jag skulle vilja bjuda med min syjuntekompis, så att vi kan njuta, inspireras ... och göra av med alldeles för mycket pengar :)

p_allegrini@hotmail.com

 
Ingen bild

susann.sundell@hotmail.com

14 oktober 2014 08:42

Skulle vara jättekul att få åka dit!

 
Ingen bild

Emma_holmgren@live.se

14 oktober 2014 10:00

För mig blir det första syfestivalen. Ska köpa garn och tyg så jag kan pyssla ihop lite julklappar. Jag skulle jätte gärna vilja vinna en entré biljett :)

 
Ingen bild

Britt

14 oktober 2014 14:51

Jag skall dit på lördagen så det vore jättekul om jag kunde vinna en biljett. Britt

 
Ingen bild

susanochfredrik@hotmail.se

14 oktober 2014 15:18

Vi är två kvinnor som för första ska besöka en syfetival! Vi längtar efter vår husmorssemester och vinner vi biljetter så kan vi ju köpa mer garn 😜😜
Med vänlig hälsning, Susan o Camilla

 
Ingen bild

Carina carimar@spray.se

14 oktober 2014 17:10

Tänk att få vandra runt bland alla vackra saker på Syfestivalen. Att bli
inspirerad av nya tyger, sy ett täcke kanske eller så ska jag virka ett par fina sockor det blir mina första i så fall. Sen finns det pärlor också... oj oj så kul det ska bli.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 18 augusti 2016 14:01

Efter en hel del funderande så lägger jag nu bloggen på hyllan.    Jag instagrammar numera så där kan du besöka mig. Tack alla besökare här genom åren och vi ses   https://www.instagram.com/pysselfarmor/ I have decided to drop my blog and...

Av Gun - 15 juli 2016 22:34

När jag "städade" mina pelargonier och bröt av blommor och blader av misstag, så kom jag på att jag virar in det i vitt bomullstyg och stoppar ner paketen i vatten i en glasburk. Burkarna får stå i solen ett par veckor och liksom färga själv nu. Anle...

Av Gun - 2 juni 2016 21:56

Här blir det som vanligt inte mycket uppdaterat nu för tiden eftersom jag har instagram. Jag stickar på min sjal som jag började på för en tid sedan. Det är ett gratis mönster som du hittar på Ravelry     Nästansjö är en by inte så långt frå...

Av Gun - 22 april 2016 20:12

För några veckor sedan var jag åter på kurs hos HV-skolan och Stickresan handlade då om sticktraditioner i Hälsingland.   Jag hade sedan länge ett par tvåändsstickade vantar efter eget mönster liggande och som jag hade broderat på. Nu passade det...

Av Gun - 27 mars 2016 15:29

Under påsken på gården i norr har jag avslutat en del stickrelaterade projekt. Sockorna är nu klara och invigda.   De tåändsstickade vita vantarna är klara och så har jag påbörjat ett par till.         Nu har jag också börjat på en s...

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards