pysselfarmor

Alla inlägg under juli 2014

Av Gun - 30 juli 2014 23:49

Packade väskorna och drog till gården i Lappland för tre veckor sedan, så just nu blir det inte så mycket stickat/broderat! Det finns annat som är roligare.
(skojar bara det är inte mina väskor)


 


Som till exempel att fiska!


 


 



Max 3 år fiskar på sitt speciella sätt. Jo, han fick fisk!



Efter en god middag kan det se ut så här när jag tittar från köket ut i allrummet.


 


Vi ska alltid tänka på att 


  


Var rädda om varandra!

Av Gun - 19 juli 2014 19:08

För några år sedan broderade jag en blomsterrem till min spegelreflexkamera Nikon D5000 och nu är jag klar med remmen till min nya kompaktkamera Canon PowerShot SX50HS.


Av Gun - 10 juli 2014 23:01


Helt glömt bort att visa några bilder från Amsterdamresan som vi gjorde under valborgshelgen.




Vi besökte Anne Franks hus, men där fick man inte fotografera och inte heller på Van Goghs museum. Däremot var det fritt fram på Rijksmuseum där Nattvarden av Rembrandt hänger.


 


En hel dag spenderade vi i Keukenhofparken som är på 32 ha och innehåller 7 miljoner tulpaner. Det tar 30 heltidsanställda trädgårdsmästare att under tre månader plantera dessa lökar. Under de två månaderna parken har öppet så kommer 1 miljon besökare. Den dagen vi var där hörde vi att det var 60.000 besökare, men vi upplevde aldrig att det var så många utan kanske ett par tusen. 


         

Av Gun - 4 juli 2014 21:15

De här virkade muddarna har varit klara ett bra tag, men inte förrän nu har jag fått dit kavelfransarna. Jag håller på att slutföra en del UFO:n och nu blev det ett mindre!


Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards