pysselfarmor

Alla inlägg under juni 2015

Av Gun - 14 juni 2015 22:14

Hej hopp vad tyst det blev här då! Lusten att blogga har nog allt avtagit i och med att jag börjat med instagram. Jag börjar med att visa att jag fortsatte att sticka på sjalen i musselstickning som jag började sista kurshelgen på HV-skolan.


 


I en gammal bok jag har fick jag se en nalle som jag tänkte att jag skulle göra. Dock ska jag brodera den helt full med blommor och blader   

En sida av tre sidor för benen är klar och så har jag börjat på en sida av en arm. Många delar är det och det intressantaste är nog att sätta ihop den snyggt.

 

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards