pysselfarmor

Alla inlägg under april 2015

Av Gun - 23 april 2015 23:14

Sockorna som jag började sticka till barnbarnet Elsa var det tur att jag provade för de var för trånga så det var bara att repa upp. Nu har jag kommit en bit på väg på hästsockorna till henne.


 


Förra lördagen gick jag en kurs som Skapande broderi arrangerat och det handlade om att måla bakgrunder för broderi. Kreativiteten flödade!


   


Nu har trädgårdssäsongen börjat, så där kommer jag att tillbringa en hel del tid.

Ibland kommer det att vara ganska så tyst här.

Om du har Instagram kan du följa mig där @pysselfarmor


 
 
 

 

Av Gun - 11 april 2015 18:02

Vantarna Sommar designade av Solveig Larsson blev klara under påskledigheten.


Av Gun - 2 april 2015 20:10

Förra helgen var det kurshelg på HV-skolan, men jag satt i bilen på väg till gården i norr och stickade mina provlappar.

Lyfta maskor, tre garnfärger och 2 garnfärger


 

Lyfta maskor, Skuggmönster

 

Lyfta maskor, Vågmönster och Kedjeränder


 

Lyfta maskor, Viggmönster


 

Patent har jag stickat med en och två färger, men jag väljer att visa

Nätpatent


Som avkoppling stickar jag vantarna Sommar, designade av Solveig Larsson


Önskar dig en Glad Påsk från ett soligt Lappland!


 

 

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards