pysselfarmor

Alla inlägg under januari 2016

Av Gun - 10 januari 2016 22:41

Under våren/sommaren broderade jag en flugsvamp och nu har jag fortsatt på detta tema genom att fantisera ihop en liten kryssvamp. Den är ca 10 cm hög.


Så här blev sockorna som jag stickade i Tålamodpåsens julstickningJag avmaskade tån enligt alternativ 3 på den här bloggen

 

Äntligen har barnbarnet Elsas hästsockor blivit klara. Hästarna blev så "ihopsnärjda" när jag stickade dem så till slut broderade jag dit dem med maskstygn.

 

 

Ett par spetsmuddar har jag stickat till en kollega. Det är ett gratis mönster som du hittar HÄR

 

Ett par vantar till en väninna är också klara! Mönstret är från Solveig Larssons Vantboken.

 

Röda rutan=Besökare just nu

Presentation

Min mailadress

pysselfarmor

SNABELAyahoo.com

.

Stretch för stickhänder

Klicka på bilden!

   

Mina anslagstavlor m idéer

 

Gratis beskrivningar

Mina 365 bilder 2015

 

Mina 365 bilder 2014

 

Mina 365 bilder 2013

 

Mina 365+1 bilder 2012

 

Mina 365 bilder 2011

Pysselfarmors 365 bilder 2011

Kategorier

Besöksstatistik

Antal besökare

web counter

Visitors

From where from may 2010

free counters

Sök i bloggen

Länktips

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards